Beoordelingen

77 Beoordelingen beschikbaar

Van rustige ochtenden aan dek tot onvergetelijke fietstochten onderweg: elke reis vertelt een verhaal. Onze gasten delen die momenten in hun reviews — zodat je alvast een indruk krijgt van de reis, nog voordat je vertrekt.

5/5
gebaseerd op 77 beoordelingen op
5 star
59 (77%)
4 star
13 (17%)
3 star
4 (5%)
2 star
0 (0%)
1 star
1 (1%)
  • 5 / 5
    Perfekte organisatie door professioneel&

    Perfekte organisatie door professioneel personeel

    Chris et Vero Suisse
    13 jun 2025
  • 5 / 5
    Zeilen en fietsen nieuwe ervaring .

    Het was voor mij een nieuwe ervaring op zo n prachtige viermaster zeilboot en mooie fietsroutes. Het is mij prima bevallen. Personeel aan boord erg bekwaam en gezellig. Tamara de gids heeft gezorgd dat iedereen veilig de tour kon afmaken ondanks de harde wind en heeft van alles over omgeving verteld. Niets anders dan lof voor deze tour.

    Franca
    12 jun 2025
  • 5 / 5
    Een leuke manier van reizen

    Een leuke manier van reizen. Alles tot in de puntjes verzorgd . Unieke ervaring met uitstekende begeleiding.

    Nicole De Smet
    12 jun 2025
  • 5 / 5
    een dikke 9.

    alles was goed geregeld. vriendelijk en behulpzaam personeel.mededelingen omtrent aanvangstijden klopten allemaal en organisatorisch zat alles goed in elkaar .zelfs daar genoten we van.

    Alie En Klaas Smit
    10 jun 2025
  • 3 / 5
    Briefing en de verzorging van het&

    Briefing en de verzorging van het BoatBike personeel was uitstekend. Kamers ook iedere dag prima verzorgd. Alleen het diner gebeuren verdient nog wel veel aandacht. Zeer lange wachttijden tussen voorgerecht en hoofdgerecht, hoofdgerecht regelmatig lauw/koud. en als je als laatste tafel het hoofdgerecht geserveerd kreeg moest je flink dooreten voor het dessert, daarvoor stonden ze soms aan tafel te wachten, menu lijsten ook graag in het Nederlands in plaats van alleen in Duits en Engels.

    Reactie van Boat Bike Tours

    Bedankt voor uw waardevolle feedback. Fijn om te horen dat de briefing en verzorging uitstekend waren, en dat de kamers goed werden bijgehouden. We nemen uw opmerkingen over het diner zeer serieus: we gaan werken aan het verkorten van de wachttijden, het verbeteren van de serveertemperatuur en het zorgen voor een ontspannen tempo bij alle gangen. Dank voor het delen!

    Cisca en George van Goethem
    5 jun 2025
  • 5 / 5
    Fantastische ervaring!

    Fantastische ervaring! Gemoedelijke sfeer aan boord! De crew was steeds hulpvaardig en zeer sympathiek! Het eten was van super kwaliteit en héél lekker! De kajuiten waren héél netjes! We genoten van een zalige week dankzij jullie!

    na
    25 mei 2025
  • 5 / 5
    Goed geregeld fiets was van top&

    Goed geregeld fiets was van top kwaliteit en een zeer goede en behulpzame begeleiding echt een aanrader voor mensen die graag willen fietsen in combinatie met het schip

    Reactie van Boat Bike Tours

    Hartelijk dank voor uw mooie feedback. Fijn om te horen dat u tevreden was over de kwaliteit van de fiets en de begeleiding, en dat u het concept van fietsen en varen zo hebt gewaardeerd. We hopen u in de toekomst opnieuw aan boord te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Boat Bike Tours

    Alfred
    22 mei 2025
  • 5 / 5
    Alles was perfect geregeld.

    Alles was perfect geregeld.

    Reactie van Boat Bike Tours

    Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens was! We hopen u in de toekomst opnieuw aan boord te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Boat Bike Tours

    GERRIT Voskes
    22 mei 2025
  • 5 / 5
    Leuk concept

    Leuk concept, goede organisatie! Ook het eten was super!

    Reactie van Boat Bike Tours

    Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te horen dat u het concept en de organisatie geslaagd vond, en dat u van het eten heeft genoten. We hopen u in de toekomst opnieuw aan boord te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Boat Bike Tours

    Anja
    13 mei 2025
  • 4 / 5
    Mooie fietsroutes

    Mooie fietsroutes, afstanden prima te doen. Behulpzaam personeel. de fietsen werden door hun van en aan boord gezet. Heel leuk om ook te varen.

    Reactie van Boat Bike Tours

    Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat u genoten heeft van de fietsroutes en dat de afstanden goed te doen waren. Ook mooi dat u het varen als een leuke aanvulling heeft ervaren en dat het personeel behulpzaam was. We hopen u in de toekomst opnieuw aan boord te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Boat Bike Tours

    Ton Hermes
    13 mei 2025
  • 5 / 5
    De bemanning van de Willemstad waren& geweldig

    De bemanning van de Willemstad waren alle 20 ontzettend behulpzaam en vriendelijk

    Elly Prins-Boxmeer
    23 apr 2025
  • 4 / 5
    Het is een goed concept

    Het is een goed concept. Zelf lekker fietsen en je hotel vaart mee. Geen gedoe met inpakken. Leuke routes naar kunnen. Goede begeleiding en lekker eten.

    Tineke Kaandorp-Kuijs
    23 apr 2025
1 2 3 4 5 7