| 5 star | 59 (77%) | |
| 4 star | 13 (17%) | |
| 3 star | 4 (5%) | |
| 2 star | 0 (0%) | |
| 1 star | 1 (1%) |
Perfekte organisatie door professioneel personeel
Het was voor mij een nieuwe ervaring op zo n prachtige viermaster zeilboot en mooie fietsroutes. Het is mij prima bevallen. Personeel aan boord erg bekwaam en gezellig. Tamara de gids heeft gezorgd dat iedereen veilig de tour kon afmaken ondanks de harde wind en heeft van alles over omgeving verteld. Niets anders dan lof voor deze tour.
Een leuke manier van reizen. Alles tot in de puntjes verzorgd . Unieke ervaring met uitstekende begeleiding.
alles was goed geregeld. vriendelijk en behulpzaam personeel.mededelingen omtrent aanvangstijden klopten allemaal en organisatorisch zat alles goed in elkaar .zelfs daar genoten we van.
Briefing en de verzorging van het BoatBike personeel was uitstekend. Kamers ook iedere dag prima verzorgd. Alleen het diner gebeuren verdient nog wel veel aandacht. Zeer lange wachttijden tussen voorgerecht en hoofdgerecht, hoofdgerecht regelmatig lauw/koud. en als je als laatste tafel het hoofdgerecht geserveerd kreeg moest je flink dooreten voor het dessert, daarvoor stonden ze soms aan tafel te wachten, menu lijsten ook graag in het Nederlands in plaats van alleen in Duits en Engels.
Bedankt voor uw waardevolle feedback. Fijn om te horen dat de briefing en verzorging uitstekend waren, en dat de kamers goed werden bijgehouden. We nemen uw opmerkingen over het diner zeer serieus: we gaan werken aan het verkorten van de wachttijden, het verbeteren van de serveertemperatuur en het zorgen voor een ontspannen tempo bij alle gangen. Dank voor het delen!
Fantastische ervaring! Gemoedelijke sfeer aan boord! De crew was steeds hulpvaardig en zeer sympathiek! Het eten was van super kwaliteit en héél lekker! De kajuiten waren héél netjes! We genoten van een zalige week dankzij jullie!
Goed geregeld fiets was van top kwaliteit en een zeer goede en behulpzame begeleiding echt een aanrader voor mensen die graag willen fietsen in combinatie met het schip
Hartelijk dank voor uw mooie feedback. Fijn om te horen dat u tevreden was over de kwaliteit van de fiets en de begeleiding, en dat u het concept van fietsen en varen zo hebt gewaardeerd. We hopen u in de toekomst opnieuw aan boord te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Boat Bike Tours
Alles was perfect geregeld.
Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat alles naar wens was! We hopen u in de toekomst opnieuw aan boord te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Boat Bike Tours
Leuk concept, goede organisatie! Ook het eten was super!
Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn om te horen dat u het concept en de organisatie geslaagd vond, en dat u van het eten heeft genoten. We hopen u in de toekomst opnieuw aan boord te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Boat Bike Tours
Mooie fietsroutes, afstanden prima te doen. Behulpzaam personeel. de fietsen werden door hun van en aan boord gezet. Heel leuk om ook te varen.
Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te horen dat u genoten heeft van de fietsroutes en dat de afstanden goed te doen waren. Ook mooi dat u het varen als een leuke aanvulling heeft ervaren en dat het personeel behulpzaam was. We hopen u in de toekomst opnieuw aan boord te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Boat Bike Tours
De bemanning van de Willemstad waren alle 20 ontzettend behulpzaam en vriendelijk
Het is een goed concept. Zelf lekker fietsen en je hotel vaart mee. Geen gedoe met inpakken. Leuke routes naar kunnen. Goede begeleiding en lekker eten.